medlemsskap

Husstandsmedlem 4

Varenummer: I/A Kategori:

Produktbeskrivelse

Velkommen til Riksmålsforbundet! Du blir registrert som nytt medlem og får umiddelbart tilsendt Norsk grammatikk og en velkomstpakke, når du har gjennomført betaling med kort. Alle medlemmer får tilsendt Riksmålsforbundets tidsskrift Ordet fire ganger i året, pluss regelmessige nyhetsbrev og invitasjoner til arrangementer og aktiviteter.

Velg type medlemskap ved å skrolle og klikke i ruten ovenfor. Årskontingenten for ordinært medlemskap er kr. 375. I forlengelsen av dette individuelle medlemskapet kan du melde inn husstandsmedlemmer for et tillegg på kr 50 pr. person. Er du skoleelev eller student, betaler du en årskontingent på kr 100 for individuelt medlemskap. Elever og studenter får tilsendt tidsskriftet Ordet i PDF-utgave.

For tiden får alle medlemmer dessuten tilbud om en gratis forundringspakke med 20-30 bøker fra Thorleif Dahls Kulturbibliotek. Les mer om bokpakken.

NB! Hvis du ikke ønsker å betale med kort, men heller få tilsendt faktura i posten, vennligst fyll ut eget innmeldingsskjema.…Klikk her